niedziela, 24 sierpnia 2014

Versatile Blogger Award




Pomimo iż blog jest zawieszony, to otrzymałam nominację do Versatile Blogger Award od Orihime Inoue.

Zasady, spokojnie są krótkie:

1. Podziękuj nominującemu. 
2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
3. Ujawnij 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 7 (lub więcej) blogów, które na to zasługują.
5. Poinformuj o nominacji autorów blogów.



I moje... odpowiedzi (?):

1.Dziękuję :* Bardzo, bardzo dziękuję.
2. No jak widać, jest.
3. Fakt nr.1: kocham czekoladę, a raczej jest to uzależnienie...
    Fakt nr.2: Gram nałogowo w Simsy.
     Fakt nr.3: Uważam że robienie "sweetfoci" i "selfie" na każdym kroku powinno być karane pobytem na komisariacie na co najmniej 48h.
     Fakt nr.4: Kocham moje niebieskie papcie.
      Fakt nr.5: Rośliny w moim pokoju umierają po dwóch dniach.
     Fakt nr.6: Uwielbiam gdy pada deszcz... i gdy oglądam go w ciepłym, suchym pokoju :)
      Fakt nr.7: Nie ma faktu nr.7 bo nie chce mi się myśleć. Kurde, jest niedziela i daje mózgowi odpocząć.
4. NIE NOMINUJĘ NIKOGO! 
5. ...NIE.

No więc to na tyle :* 
Życzę zajebistego ostatniego tygodni wakacji :) 

1 komentarz:

  1. Z tym deszczem to ześ poszła :D Przecież w deszczu się tak fajnie spaceruje, szczególnie na pielgrzymce w długiej pelerynie :D
    Zgadzam się z tym, co napisałaś na temat selfie, ja bym ich zakuła kajdankami do kaloryfera i puszczała na okrągło "Baby" Biebera, może głupota by ich opuściła.
    Gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń